Deed nog eens aan babyverwennerij

 

Van de Lua-slaapzak maakte ik al enkele versies, maar het blijft een mooie slaapzak en een leuk cadeau om te geven! Ik gebruikte twee lang gekoesterde stofjes waar ik eigenlijk een heel ander projectje mee in gedachten had…

20150913_100400[1]

20150913_100420[1]

Hopelijk slaapt de baby goed in de nieuwe slaapzak!

Onlangs deed ik ook aan restjesverwerking. Leuk en handig om wat kant en klaar babygerief in huis te hebben. Dat komt altijd van pas. Net als de Luaslaapzak gebruikte ik hiervoor een (gratis) patroontje van Straightgrain.

20150913_100613[1]

Patronen: Straightgrain
Stof: Cloud9 – restjes van allerlei

Een gedachte over “Deed nog eens aan babyverwennerij

Geef een reactie

