Walking Madeline

Twee patronen voor de prijs van één. En bovendien heb je maar heel weinig stof nodig om tot een fantastisch resultaat te komen. Bij het overlopen van wat er allemaal in de valies moest om op vakantie te gaan mocht Miss Madeline zeker niet ontbreken.

Voor kleine zus werd het een top gemaakt uit twee restjes supermooie stof van Elvelyckan Design die ik kocht en waar ik eerder al een omkeerbare Suzanne uit maakte. Als aanvulling op het topje maakte ik een simpel shortje (Pim van Zonen09). Alweer een nieuwe outfit voor in die valies… En die kwam er al meteen uit om een stevige wandeling te maken!

Voor grote zus werd het een jurkje in een stofje dat ik voor een prikje kocht bij Jul & Beau.

Ik hoorde tot nu toe alleen maar lof over ‘Miss Madeline’ en kan me daar volledig bij aansluiten. Alweer een toppatroon!

Het jurkje volgens het spiksplinternieuwe patroon van Mind The Whale ligt hier ook al geknipt klaar aan de naaimachine…

DSC_0207

DSC_0211

DSC_0146 (2)

DSC_0169

DSC_0125 (2)

DSC_0116

DSC_0126

DSC_0133

DSC_0204 (2)

DSC_0145

DSC_0113 (2)

Patroon: Miss Madeline – Mind The Whale
Stofjes:
Vogels en driehoekjes in mint – Elvelyckan Design – Julijashop
uni mint (Pim – Zonen09) – Gallery Fabrics
Oker origami – Jul & Beau

 

3 gedachtes over “Walking Madeline

Geef een reactie

