Happy-M-Year!

Happy what?

logo

Ik hoor jullie denken… maar ondertussen kunnen jullie misschien ook al denken waar het allemaal om draait…
Dat er in Vlaanderen veel genaaid wordt weten jullie al, dat er veel geblogd wordt, dat weten jullie ook al. Dat Vlaanderen enkele toppers telt onder de patroonontwerpsters, dat weten jullie ook al…

Voor één van die ontwerpsters heb ik wel een extra boontje, en dat is Marte. Er zijn maar weinig van haar patronen die ik pas naaide nadat ze op de markt kwamen. Ik ben één van haar vaste testers. En net dat bracht me op een idee!

Het leek me leuk om de handen in elkaar te slaan met een aantal van haar medetesters en zo voor elkaar een leuk geschenk te naaien, gebaseerd op één van haar patronen.

En zo ging de bal aan het rollen… ik contacteerde enkele fijne blogmadammen, we wisselden anoniem naampjes en info uit. Die info ging van maten, over favoriete kleuren, karakters en noem zo maar op. En dan kon de stress beginnen…. Zoals bij zovelen onder ons nam de stress toe naarmate de deadline naderde, want zijn we niet allemaal zo een beetje? Presteren we niet best onder druk?

Uiteindelijk werden alle pakjes op tijd afgeleverd en passeerden al heel wat O’s en A’s… Hier alvast een ‘sneakpeak’! Zijn jullie ook zo benieuwd?

 

 

Hoe de kledingstukken er in hun geheel uit zien, wie ze naaide en wie erin mag rondparaderen, daarvoor houden we jullie nog even in spanning!

Ook zo benieuwd naar de resultaten? Volg dan onze blogtour van 04/01 tem 08/01. Daar tonen we uitgebreid wat we in onze brievenbus vonden!

04/01 – Petite Bout De ChouMamC
05/01 – So Popo SewMe Toezie
06/01 – Lielebeesje Mijn leven met 4 helden
07/01 – Van Leentje MomFie
08/01 – Bellevi Amore

 

 

9 gedachtes over “Happy-M-Year!

  1. Wow! Ik was een beetje offline omdat Nina en haar familie uit Zwitserland bij ons op bezoek zijn (van fliegfederfrei)… dus bedankt Catherine om me te verwittigen! Ik ben heel benieuwd naar de creaties. De previews zien er top uit!!! Echt super bedankt Anke om me zo in de bloemetjes te zetten. Bedankt!!!

Geef een reactie

